Fulltextové vyhledávání

banner.jpg

Internetová vizitka

Internetová vizitka, nebo-li jednostránková webová prezentace je to nejjednodušší formou Vaší prezentace na webu.

Jedná se o web, který má pouze jednu stranu. Na této straně, tak jak máte klasickou papírovou vizitku, jsou uvedeny ty nejdůležitější informace. Zpravidla název firmy, kontakty, krátký text o firmě popř. pár obrázků.

Tyto stránky jsou vhodné pro dočasnou prezentaci firmy než se spustí pořádné webové stránky, na kterých uživatel, čtenář nebo zákazník vaší firmy najde mnohem více informací. Tyto prezentace jsou nejlevnější a firmy, které začínají mohou v tomto typu webu najít dočasné útočiště.





Výhody statického webu
- malé pořizovací náklady
- jednoduchost
- rychlá výstavba webu
- Výhoda ADweby - unikátní webdesign




Nevýhody statického webu
- velmi nízká indexace webu
- omezený obsah
- pro malé a větší firmy dlouhodobě neúnosné a neprofesionální
- správa obsahu (změny musí provádět programátor)
- vyšší náklady budoucích změn na webu



Další varianty webových prezentací společnosti ADweby:
 
Autor: Dooffy Design | Zobrazeno: : 2898x

Přehled dalších článků

Kontaktní informace

REGIONIS

Hněvotín 553
783 47  Hněvotín
okres Olomouc

E-mail: info@regionis.cz

 
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR připravilo přehlednou publikaci Abeceda fondů EU. Najdete v ní řadu užitečných informací, které vám pomohou nalézt správný program, z něhož je možné podpořit váš projekt. Česká republika vstoupila v roce 2014 již do třetího programového období, ve kterém má možnost čerpat finance z Evropských strukturálních a investičních fondů. Jejich cílem je podporovat konkurenceschopnost napříč Evropskou unií a přispět tím ke snižování rozdílů mezi jednotlivými regiony EU.

Pokračování článku

NOVINKY A ZPRÁVY

29.12.2016

Hodně úspěchů v novém roce 2017 Vám přeje tým poradců Regionis

Více informací

06.10.2016

Finanční analýza a ekonomické hodnocení projektů spolufinancovaných z fondů EU
Lektor: Ing. Lukáš Melecký, Ph.D.

Více informací